inilah kisah Haslinda Juma

inilah kisah Haslinda Juma

Sunday 18 December 2011

wah...... year end sudaaa....welcome COSTING.....

cepatnya masa berlalu...... pejam celik ajer dah nak year end rupanyer.....waduh2 DECEMBER....minggu yg busy bangat utk aku.....huhuuuhuuuu......baru jer nak rilex sbb baru lepas settle claim's MINDEF, urmm.....datang pulak assingment yg baru....project maintenance COSTING....tp still bernasib baik sbb utk tahun ni project gergasi hanya ada SATU shj......no rushing at all....tp aku maseh takut jugak sbb En Boss dah mula follow-up......

urm... bila costing dah bermula, maka byk lah.... documentation yg nak kena update & duplicate....... ADUSH!!!....kalau lah dulu aku buat implementation 5S dari awal, xder ar aku kelam kabut mcm nie.....xper2 [cool down babeh]  ayat penyejuk hati......



tp aku maseh lagi bersyukur.....sbb aku ada seorang colleague yg baikhati & workaholic jugak, yg akan membantu aku dlm melaksanakan assignment aku ini.... hehehheee....Nurul Hana....thank you very much dear......

and lastly.... Haslinda Juma.... chaiyok2!!!!!!!

No comments:

Post a Comment